مًنْتُِِّْدًٍيَآتُِِّْ رومانتك عًٍآلمً لآ سٌِِّكَوٍنْ لهٍَ
عزيزي الزائر / عزيزتي الزائرة يرجي التكرم بتسجبل الدخول اذا كنت عضو معنا
او التسجيل ان لم تكن عضو وترغب في الانضمام الي اسرة المنتدي
سنتشرف بتسجيلك
شكرا
ادارة المنتدي

مًنْتُِِّْدًٍيَآتُِِّْ رومانتك عًٍآلمً لآ سٌِِّكَوٍنْ لهٍَ


 
البوابةالرئيسيةالتسجيلدخول
جدد نيتك في تواجدك في المنتدى ولا تجعل تواجدك في المنتدى يشغلك عن الصلاة أو أي واجبات أخرى . يمنع وضع اى رابط لمنتدى أخر إلا بعد موافقة الإدارة
(اللّهُ لاَ إِلَـهَ إِلاَّ هُوَ الْحَيُّ الْقَيُّومُ لاَ تَأْخُذُهُ سِنَةٌ وَلاَ نَوْمٌ لَّهُ مَا فِي السَّمَاوَاتِ وَمَا فِي الأَرْضِ مَن ذَا الَّذِي يَشْفَعُ عِنْدَهُ إِلاَّ بِإِذْنِهِ يَعْلَمُ مَا بَيْنَ أَيْدِيهِمْ وَمَا خَلْفَهُمْ وَلاَ يُحِيطُونَ بِشَيْءٍ مِّنْ عِلْمِهِ إِلاَّ بِمَا شَاء وَسِعَ كُرْسِيُّهُ السَّمَاوَاتِ وَالأَرْضَ وَلاَ يَؤُودُهُ حِفْظُهُمَا وَهُوَ الْعَلِيُّ الْعَظِيمُ لا إِكْرَاهَ فِي الدِّينِ قَدْ تَبَيَّنَ الرُّشْدُ مِنَ الغَيِّ فَمَنْ يَكْفُرْ بِالطَّاغُوتِ وَيُؤْمِنْ بِاللَّهِ فَقَدِ اسْتَمْسَكَ بِالْعُرْوَةِ الْوُثْقَى لا انفِصَامَ لَهَا وَاللَّهُ سَمِيعٌ عَلِيمٌ)

شاطر | 
 

 هجووووووووووم علي بنات حواااااء

اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
الببلاوى
مشرف
مشرف
avatar

ذكر العمر : 30
المزاج : عال العال
تاريخ التسجيل : 13/05/2008

مُساهمةموضوع: هجووووووووووم علي بنات حواااااء   الإثنين أغسطس 25, 2008 9:23 am

كان لى صديقا فيلسوف ...بأقوال السفهاء شغوف ...

سألته يوما.. قلى ياصديقى الحلوف

قال: نعم يابنى

قلت له ايه رأيك فى الستات?

قال: اسمع ياابنى كلام حكايات عن احلى شئ فى الستات

سألته وايه هو احلى شئ فى الستات ?

رد قائلا :بنى ....هذا الكلام سيجرنا الى حرب شعواء.. دحساء ..غبراء ..مع بنى الجنس اللطيف

وقد تطول هذه الحرب الى أمدا بعيد كحرب داحس والغبراء .....وماتسألنيش مين هى داحس ...

وان كنت ارجح انها من بنات حوا...

اما الغبراء فده اكيد اسم الليلة اللى قامت فيها الحرب ...ولازالت بنات حواء يتوارثنا اسم هذه الليلة

حتى عصرنا هذا ......تلاقى الزوجة بتدعوا المأسوف على شبابه جوزها بقولها.....

انت حاتتلم والا اخليها ليلة غبرا عليك

بنى.... دعك من الستات ونتكلم فى حاجة اهم

ماينفعش ياعم الفيلسوف ....وهم النص الحلو فكيف بى لااعرفه

بنى... قد انذرتك.... وقد ازعر من انظر... واستلقى وعدك بقى ياحلو من الستات اللى حاتقرا الموضوع ده

ياعم الفيلسوف يلا احكى

لك ماطلبت ..

الستات بيرجعوا فى الاصل ...لاول ست فى العالم... السيدة المبجلة حواء.. ودى موش حانقدر نتكلم عنها

لانها ست عاقلة وست العاقلين

لكن ممكن نتكلم عن بناتها وحفيدتها

وطبعا حواء جاءت بعد ادم ومنذ هذا الزمان وهى فى محاولات مستميتة لان تكون رقم واحد ....

ياستى ربنا خلقك بعد ادم يعنى انتى رقم اتنين واكيد ربنا له حكمة فى كده

ترد وتقول ابدا... ياأنا.. ياهو ......

وبعد صولات وجوالات... تتحول قوة سى السيد من شنب فى وشه الى حلق فى ودانه ويفقد هيبته

ويصبح الامر رهن اشارة من يديها... وهنا ..وعندما تملك زمام الرجل..

فتبدء التهديدات المسموعة والمرئية ...وعلى عينك ياتاجر.. واللى مايشترى يتفرج ..

ويصبح من حقها ان تقول.... آخاصمك آه...آآآآه ....وآفارقك لا....لاآآآ ...

ياستى ارسى على بر.. يامعاشرة بالمعروف يا فراق .....مافيش بين... بين ....

ومافيش حاجة اسمها آخاصمك آه... بس موش حاأسيبك

ويزعل الراجل ويمشى ...تروح منادية عليه.. وتتودد.. وبكل نعومة تنده عليه وتقوله ...

حبيبى قرب بص وبص بص.......... طبعا هو من طيبته يجى يجرى

تروح هى قايلة له ....زعلان ازعل ..ازعل نص نص

قوم الراجل يستغرب ....هو فيه زعل نص نص

يروحوا الناس قايلين له كلام ستات.. ماتاخدش عليه... ياسيدى عديها

يفوجأ انها بتهدده تانى.... أحسن ابعد... ابعد آه ونص

الراجل يفوض أمره الى الله ويسيبها لحال سبيلها

اوم حواء برضوا ماتسكوتش تبدء تصرح بعد مايفيض الكيل بيها وتقول.....

معجبة ..مغرمة .... موش عاوزة ألا هو......... ياستى ماكان من الاول قبل ماتخرب مالطة

وكذلك يابنى هى حواء... تجيبها كده... تجيها كده ...هى كده.

وعندك مثل عظيم لآخر الرجال المحترمين (وموش حاأقول اسمه لدواعى امنيه)اللى وقف وقال ...مافيش فايدة.

رديت عليه وقلت له.. ولكن اكيد موش كل الستات كده يافيلسوف

نعم بنى ...موش كلهم... بس هذا الكلام شرحه يطول... وانا الليلة مشغول ... عندى ماتش غسيل.

اصل عقبال عندك المدام راحت الهلث كلوب
.
.
.
.
.
.

اذا الى الغد اذن يا فيلسوف

_________________
ليست مشكلتي إن لم يفهم البعض ما اعنيه..
فهذه قناعاتي .. وهذه افكاري .. وهذه كتاباتي بين يديكم
أكتب ما اشعر به .. وأقول ما أنا مؤمن به ..
ليس بالضرورة ما أكتبه يعكس حياتي ..الشخصية
هي في النهاية مجرد رؤيه لأفكاري...!!
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://romantic62.yoo7.com
محمد الشاعر
مشرف مميز
مشرف مميز
avatar

ذكر العمر : 31
المزاج : قمه فى آلرومآنسيه
تاريخ التسجيل : 03/05/2008

مُساهمةموضوع: رد: هجووووووووووم علي بنات حواااااء   الإثنين أغسطس 25, 2008 11:19 am

إيه آلروعه دى وآلجمآل ده
أنآ عمرى مآ قرأت حآجه ضحكت عليهآ بآلشكل ده
فعلآ "هم يبكى وهم يضحك "
شكرآ
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://romantic62.yoo7
الطائر الحزين
Admin
avatar

انثى العمر : 37
المزاج : حزين
تاريخ التسجيل : 29/03/2008

مُساهمةموضوع: رد: هجووووووووووم علي بنات حواااااء   الإثنين أغسطس 25, 2008 2:51 pm



تسلم ايدك يافيلسوف
بجد موضوع جامد

_________________


الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://romantic62.yoo7.com
الباحث عن الحب المستحيل
نائب مدير
نائب مدير
avatar

ذكر العمر : 35
المزاج : زفت
تاريخ التسجيل : 05/04/2008

مُساهمةموضوع: رد: هجووووووووووم علي بنات حواااااء   الإثنين أغسطس 25, 2008 3:38 pm

تسلم يا ببلاوى موضوعك جميل جدا
وفكاهى

_________________


أخوكم في الله الحب المستحيل
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://romantic62.yoo7.com
الببلاوى
مشرف
مشرف
avatar

ذكر العمر : 30
المزاج : عال العال
تاريخ التسجيل : 13/05/2008

مُساهمةموضوع: رد: هجووووووووووم علي بنات حواااااء   الخميس أغسطس 28, 2008 7:20 am

وجاء الغد

واتيت الفيلسوف خفية ليكون حد من ستات المنتدى مستنينى

حمدا لله انك بخير يافيلسوف ولنمضى فى حديثنا....

حدثنى يافيلسوف عن طباع النساء

بنى ...النساء ..كما قال المثل الشعبى..

مايعجبهومش العجب ولا الصيام فى رجب ...

ماتلبث حواء ان تتزوج الا وتبتدى الشكوى من زوجها الذى لايهتم بها ولايعاملها

كما تعود ان يعاملها ايام الخطوبة وتظل حواء تبحث عن كل الطرق لجذب الرجل

الى ان يمر على زواجهم قرابة 25 سنة تأبيده يعنى

وتكون خلاص ملت وزهقت من الشكوى من الرجل

وعندما يحاول الرجل ان يعود لسابق عهده قبل الجواز

و يسبل لها بعينه ويرمى لها القبلات فى الهوا..

ويدخل عليها المطبخ يوشوش لها ماتيجى نتعشى بره ياجميل ...

او يغمز لها بعينه من ورا الاولاد انها تقابله كمان ساعة فى وسط البلد..

وطبع رد حواء بيكون اسرع مما يتصور تروح رقعة بالصوت الحيانى....

الحقونى.... الراجل اتجنن وتتصل بالخانكة علشان ياخدوك

ولن تنسى ان تودعك الوداع الاخير.. وماكنش يومك ياخويا...

وكان بدرى عليك البدنجان ياأبوالسيد.

وقد حاول الكثير فك طلاسم حواء ووضعها فى اختبارات لمحاولة فهمها

فهى معقدة للغاية ..بعكس الرجل فهو اسهل مايكون

ولك ان تتخيل ادم داخل البيت لقى حواء قاعدة مع واحد غريب على الكنبه

فاعصابه تفلت ويثور كالمارد ويبيع الكنبة

وهذا هو الفرق بين الرجل والمرأة

زدنى يافيلسوف عن طبائع المرأة..

اعلم يابنى ان حواء لاتثق فى ادم على الاطلاق.. فهى تعلم جيدا كيف اوقعت به

وكذلك هو فريسة سهلة للايقاع به من قبل آى امرأة اخرى

ومن هنا تكتشف حقيقة مهمة ..الآ وهى مهما كان الرجل امينا ومخلصا فلن تصدقه المرأة

فهذا من طباعها ...وعلى رأى المثل يامأمنة للرجال يا مأمنة للمية فى الغربال

اعتقد يافيلسوف ان المرأة ليست بهذا القبح الذى تصوره لى

واكيد فيها بعض الصفات اللى بتخليها جميلة فى اعين الرجال ...امال ليه سموها النص الحلو

اعلم يابنى هذا ...

وكثيرا من الرجال مثلك يحلمون بهذا الجمال بعضهم يستيقظ من الاحلام على الحقيقة

وكثيرون لايستيقظون بسبب وجودهم فى الاكياس البلاستيك.

وماذا عن مقولة.. انى لاأكذب ولكنى اتجمل.... فهمنى وعرفنى يافيلسوف

شوف يابنى... تكره المرأة نوعان من الرجال من يكذب عليها ومن يكشف كذبها

وهذا القول لم تثبت صحتها حيث ان المرأة تحب من يكذب عليها مع علمها انه كذاب كبير

فكيف لها ان تنتقض محتال نصاب يقول لها انها جميلة وقمر 14

اما عن موضوع من يكشف كذبها فلم يظهر رجل من نوعية كشاف كذب حريمى.

لذلك فالمرأة من وجهة نظرها لاتكذب

فهى تكذب على اهلها انها رايحة للخياطة علشان تقابله

وهو يبادلها الكذب عندما يراها وقد زاد وزنها عن الوزن الذى تجيزه الحكومة للاناث ..

ويقول لها عينى عليكى باردة يوم عن يوم بتصغرى وتحلوى

وهى تعلم انه كاذب ...ولكن النساء يغرهن الثناء

واذكر صديق لى كانت زوجته تقف امام المرآه وسألته اذا كان لاحظ ان وزنها زاد حبة صغننين

فرد صديقى بكل صراحة ايوه ملاحظ ان وزنك زاد كتير جدا

الله يرحمه صديقى هذا ....اتعشى فى نفس الليلة كفتة من ايد مراته ونام ومصحاش بعدها تانى.

وفى رأيك لماذا تكذب حواء يافيلسوف?

بنى..... هذا كلام شرحه يطول... وانا الليلة مشغول ...

مراتى لو رجعت من بره ولقتنى موش محمى العيال ومنيمهم فى سرايرهم حاتطين عيشتى.

واين هى زوجتك يا فيلسوف ?

بتشد حجرين على القهوة

اذا الى الغد اذن يافيلسوف.........

_________________
ليست مشكلتي إن لم يفهم البعض ما اعنيه..
فهذه قناعاتي .. وهذه افكاري .. وهذه كتاباتي بين يديكم
أكتب ما اشعر به .. وأقول ما أنا مؤمن به ..
ليس بالضرورة ما أكتبه يعكس حياتي ..الشخصية
هي في النهاية مجرد رؤيه لأفكاري...!!
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://romantic62.yoo7.com
الحب الابدي
عضو جديد
عضو جديد
avatar

انثى العمر : 32
المزاج : عالي
تاريخ التسجيل : 21/05/2008

مُساهمةموضوع: رد: هجووووووووووم علي بنات حواااااء   الخميس أغسطس 28, 2008 7:26 am

موضوع تحفة ويجنن يا ببلاوي تسلم ايدك

الف شكر تحياتي
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
محمد الشاعر
مشرف مميز
مشرف مميز
avatar

ذكر العمر : 31
المزاج : قمه فى آلرومآنسيه
تاريخ التسجيل : 03/05/2008

مُساهمةموضوع: رد: هجووووووووووم علي بنات حواااااء   الخميس أغسطس 28, 2008 7:31 am

إللى يعيش يآمآ يشوف
مستنين حكآية بكره يآفيلسوف
شكرآ
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://romantic62.yoo7
الببلاوى
مشرف
مشرف
avatar

ذكر العمر : 30
المزاج : عال العال
تاريخ التسجيل : 13/05/2008

مُساهمةموضوع: رد: هجووووووووووم علي بنات حواااااء   الأربعاء سبتمبر 03, 2008 1:26 pm

اتى الغد وكعادتى اتيت الفيلسوف .....

وسألته هل صحيح ان اجمل مافى المرأة الغموض ???

فأجاب نعم بنى سألت وأصبت ...المرأة بطبعها غامضة وهى مما لاشك فيه مخلوقة قوية

تخفى القوة تحت الضعف الانثوى الجميل ووراء عيونها الحالمة

يرقد خلفهم الدهاء والمكر.. ويديها الصغيرتين غالبا مايكونان كبيرتين فى موقفين..
.
الاول: لما تمد اديها عليك

والثاني: عندما تمد اديها الى جيبك

ولم تكذب حواء الام عندما نصحت الابنة بالمثل الشهير.... قصقصى طيرك لا يلوف بغيرك

والمقصود هنا بقصقصة طيرك الاغارة ليلا على جيب الراجل الذى غالبا ما يكون بياكل رز مع الملايكة

بينما الشياطين بينظفوا جيوبه.. وكلمة شياطين كلنا نعلم من المقصود بها

وفى رأيك لماذا تكذب حواء يافيلسوف?

من المؤكد يابنى ان حواء تجد متعة كبيرة فى الكذب وتعتبره من احد ادوات التجميل

وخصوصا لو كانت حواء تمتلك تلك الشفهاة التى تجعل الكذب اشد اقناع واقوى منطق

ولكن يافيلسوف من المستحيل ان تكذب المرأة بدون دوافع للكذب

نعم يابنى...

تكذب المرأة لترضى غرور الرجل.. لذلك ستجد ان الرجل لايفضل ان يرى المرأة ساعة

ماتقوم من النوم الصبح وتغسل وشها... ولكنه بالطبع يفضل ان يراها فى الليل بالمكياج والكحل

يعنى انت يافيلسوف عاوز تقول ان حواء تكذب على أدم من اجل ارضاء غروره

نعم يابنى ..واعلم ان المرأة عندما تكذب فهى تكذب بمهارة وبمساعدة جيش من محترفين تزييف ...

ابتداء من جراح التجميل والترزى والكوافير والميك اب ...

وهؤلاء يشكلون حلقة وصل فى تزييف صورة المرأة فى عيون ادم.. ومن ابرز الامثلة على هذا...

خبر اختفاء الممثلة عائشة الكيلانى ........ ثم تبع ذلك ظهور نانسى عجرم

وهذا يؤكد الاشاعة بأن نانسى عجرم هى عائشة الكيلانى قبل النيولوك

وماذا عن الرومانسية فى حياة المرأة ??

اعلم يابنى ان المرأة قد تبدو رومانسية ولكنها حكيمة فهى تعلم ان كل قعدة رومانسية

على اضواء الشموع تضيف طفل الى تعداد مصر...

لذا فهى فى ايام الخطوبة لاتمانع من الجلوس تحت اضواء الشموع لانها فى الغالب

فى مكان عام ولازم تجر رجلك الاول ولذلك فهى لاتمانع من جلسة شاعرية

ومافيش مانع تحط ايدك فوق ايدها لانها بتكون المرة الاولى والاخيرة لايدك تكون العليا

بعد كده ايدك بتكون تحت اديها وانت بالكامل تحت باطها ........ومن ده بكره بقرشين

اما السيدة المتزوجة فهى فى الغالب تجلس تحت اضواء الشموع فى حالة واحدة بس

عند انقطاع التيار الكهربائى .

وماذا عن قوة المرأة امام الرجل??

لقد كان زمان القول الشائع فتش عن المرأة اذا وجدت جريمة وكان الرجل مقتولا بالسم

اما الان فقد تحول هذا المخلوق النواعمى ( المرأة )الى الانسان الاخضر...

بينما تحول الراجل شمشون سابقا الى الرجل الازرق من الكدمات والبروز

واذا قالوا قديما من حق الرجل تأديب زوجته بالعصا فا لمرأة من حقها تأديب زوجها بالسكين

والراجل فى الغالب مغرور فهو يرفض ان تكون العصمة فى يد الزوجة

وغالبا مايتعجرف قائلا عصمة فى اديها على جثتى... و هو لايعنيها...ولكنهاالحقيقة

اذ نراه بعد ذلك وقد حمل لقب مرحوم بدل من ان تحمل هى لقب صاحبة العصمة

وماهو تفسيرك للاشتبكات التى تقوم بين المتزوجين وهل لها اسباب

فى معظم الاحوال تدور الاشتباكات بين المتزوجين على الفلوس...

ومن البداية يعلن الراجل ..لا.. فهو السلطان..

لذا نجد ان المرأة تعتمد فى معاملتها للرجل على عدة نقاط...

الملاينة والكيد وان كيدهن عظيم... والمكر وهو الخديعة وكلها صفات ذهنية تمتاز بها المرأة

ولكن الرجل لايؤمن بكل هذا ....وهو قد استراح منذ بدء الخليقة الى اعتقاد وهمى

بأن المرأة مختلة عقليا ..ومخها طاقق.. وما من راجل الا ويواجه اى مطلب لزوجته بالرفض

ثم ينتهى الامر بالموافقة من جانبه والرضوخ لكل طلباتها... لما تسيب البيت وتروح لبيت ابوها

فالفلوس سبب كل المشاكل ...وخد عظة من روميل القائد الالمانى الشهير

المعروف باسم ثعلب الصحراء والذى استطاع ان يخفى كل تحركاته عن جيوش الحلفاء

ولكنه فشل ان يخفى دخله عن مدام روميل.

وماذا عن شكوى الرجل بأن المرأة تهمل فى ملابسها وزينتها داخل المنزل


بنى هذا كلاما شرحه يطول وانا الليلة مشغول.......


اذن الى الغد يافيلسوف

_________________
ليست مشكلتي إن لم يفهم البعض ما اعنيه..
فهذه قناعاتي .. وهذه افكاري .. وهذه كتاباتي بين يديكم
أكتب ما اشعر به .. وأقول ما أنا مؤمن به ..
ليس بالضرورة ما أكتبه يعكس حياتي ..الشخصية
هي في النهاية مجرد رؤيه لأفكاري...!!
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://romantic62.yoo7.com
الفراشة الزرقاء
Admin
avatar

انثى المزاج : زى الفل
تاريخ التسجيل : 27/03/2008

مُساهمةموضوع: رد: هجووووووووووم علي بنات حواااااء   الخميس سبتمبر 04, 2008 5:09 am

انا اول مرة ادخل الموضوع ده دلوقتى

بس بصراحه فطست من الضحك

موضوع جميل جدا جدا بس خلى المرأه صورتها وحشة اوى

وانا ندمانه انى مادخلتش الموضوع من بدرى

تسلم اديك ياببلاوى

_________________


إذا أردت أن تحيا سليمــا من الأذى
وحظك موفور وعرضك صــــــــين
لسانك لأتذكر بـــــة عــــورة امرئ
فكلك عورات وللنـــــــــــاس السن
وعينك إن أبدت أليك مســــــــاوئ
فدغها وقل ياعين للنـــــــاس أعين
وعاشر بمعروف وسامح من اعتدى
وفارق ولكن بالتي هي أحســـــــــــن
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://romantic62.yoo7.com/admin/index.
الببلاوى
مشرف
مشرف
avatar

ذكر العمر : 30
المزاج : عال العال
تاريخ التسجيل : 13/05/2008

مُساهمةموضوع: رد: هجووووووووووم علي بنات حواااااء   السبت سبتمبر 06, 2008 6:23 am

وكالعادة اتيت الفيلسوف خفية لنستكمل حديثنا

فسالتة : ماذا عن الحب يا فيلسوف و ما هى وجهة نظرك ؟

فقالى لى يا بنى :

خدها منى نصيحة وبلاش تعمل فضيحة

واسمع هذة القصيدة واوعى تقول لتفيدة (( زوجة الفيلسوف ))

لو انك تبحث عن حب امراة فلتبحث فى اعماق البحر

عن طير يبحر فى الاعماق او عن شيطان ينهاك الخمر

او فتش فى عمر الدنيا عن شمس سطعت فى غسق الليل

او عن شمس سطعت دون ضياء فى الافاق

فقلت له امعقول هذا يا فيلسوف

فقال لى انتظر التقيل جى ورى .....

ولو انك تبحث عن وطن فى قلب امراة فاعلم انك

ستظل العمر شريدا كمن سبقوك من العشاق

فلذلك لا تفكر فى حب امراة ابدا

وفجاة دق جرررررز الباب

فصرخ الفيلسووووف وقااااال

يالهوووووتى يا خررررررررابى يا جزمتى يا شرابى

فقمت مفزوعا وقلت له ماذا حدث

قال لى انها زوجتى المصون ولو راتك هنا سيكون يوما مشئوم

وقام ليدخلنى فى الدولاب فقلت انه للقاء هباب

قمت ناطط من الشباك وعلى راى اللى قال

اجرى بسرعة يا واد يا حسين

قبل ما حواء تعض اتنين و الصلع عززين الصلع الززين

_________________
ليست مشكلتي إن لم يفهم البعض ما اعنيه..
فهذه قناعاتي .. وهذه افكاري .. وهذه كتاباتي بين يديكم
أكتب ما اشعر به .. وأقول ما أنا مؤمن به ..
ليس بالضرورة ما أكتبه يعكس حياتي ..الشخصية
هي في النهاية مجرد رؤيه لأفكاري...!!
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://romantic62.yoo7.com
الببلاوى
مشرف
مشرف
avatar

ذكر العمر : 30
المزاج : عال العال
تاريخ التسجيل : 13/05/2008

مُساهمةموضوع: رد: هجووووووووووم علي بنات حواااااء   الأحد سبتمبر 07, 2008 7:18 am

نباء عاجل :
بعد نجاح هروب بطلنا الببلاوى الهمام من منزل الفيلسوف سمع نداء الاتغاثة

فقام بشن هجوم عاجل هو و رجال المنتدى على منزل الفيلسوف

و قاموا بخطف اللى ما تسمى تفيدة و التى اخذت تصرخ بطريقة جنونية

فشكوا فى سلامة قواها العقلية و اقاموا عليها بعد التحاليل و كانت النتائج مفاجئة

حيث اثبتت التحاليل ان اللى ما تسمى تفيدة اصلها ارنب برى

تتغذى على حشائش الاستبس و تعيش فى مجاهل افرقيا
ولذلك قام بطلنا الهمام الببلاوى بتسريبها الى بلاد الهنولولو لتعيش على طبيعتها هناك
وسط الغابات الاستوائية

وجارى عمل التحريات لمعرفة كل من ساهم او شارك فى تعكير صفو الرجالة

فا احزروا وخلى بالكوا من نفسكوا الرجال قاااااااااادمووووووون




_________________
ليست مشكلتي إن لم يفهم البعض ما اعنيه..
فهذه قناعاتي .. وهذه افكاري .. وهذه كتاباتي بين يديكم
أكتب ما اشعر به .. وأقول ما أنا مؤمن به ..
ليس بالضرورة ما أكتبه يعكس حياتي ..الشخصية
هي في النهاية مجرد رؤيه لأفكاري...!!
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://romantic62.yoo7.com
الببلاوى
مشرف
مشرف
avatar

ذكر العمر : 30
المزاج : عال العال
تاريخ التسجيل : 13/05/2008

مُساهمةموضوع: رد: هجووووووووووم علي بنات حواااااء   الأحد سبتمبر 07, 2008 7:20 am

والمفاجئه صوره تفيده

_________________
ليست مشكلتي إن لم يفهم البعض ما اعنيه..
فهذه قناعاتي .. وهذه افكاري .. وهذه كتاباتي بين يديكم
أكتب ما اشعر به .. وأقول ما أنا مؤمن به ..
ليس بالضرورة ما أكتبه يعكس حياتي ..الشخصية
هي في النهاية مجرد رؤيه لأفكاري...!!
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://romantic62.yoo7.com
الفراشة الزرقاء
Admin
avatar

انثى المزاج : زى الفل
تاريخ التسجيل : 27/03/2008

مُساهمةموضوع: رد: هجووووووووووم علي بنات حواااااء   الأحد سبتمبر 07, 2008 2:17 pm

هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

حلوه بجد

_________________


إذا أردت أن تحيا سليمــا من الأذى
وحظك موفور وعرضك صــــــــين
لسانك لأتذكر بـــــة عــــورة امرئ
فكلك عورات وللنـــــــــــاس السن
وعينك إن أبدت أليك مســــــــاوئ
فدغها وقل ياعين للنـــــــاس أعين
وعاشر بمعروف وسامح من اعتدى
وفارق ولكن بالتي هي أحســـــــــــن
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://romantic62.yoo7.com/admin/index.
الحب الابدي
عضو جديد
عضو جديد
avatar

انثى العمر : 32
المزاج : عالي
تاريخ التسجيل : 21/05/2008

مُساهمةموضوع: رد: هجووووووووووم علي بنات حواااااء   الإثنين سبتمبر 08, 2008 9:36 am

هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

حلوه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
الحب الابدي
عضو جديد
عضو جديد
avatar

انثى العمر : 32
المزاج : عالي
تاريخ التسجيل : 21/05/2008

مُساهمةموضوع: رد: هجووووووووووم علي بنات حواااااء   الإثنين سبتمبر 08, 2008 9:37 am

هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

حلوه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
emo&yoyo
مشرفه
مشرفه
avatar

انثى العمر : 27
المزاج : زى العسل
تاريخ التسجيل : 26/01/2009

مُساهمةموضوع: رد: هجووووووووووم علي بنات حواااااء   الجمعة سبتمبر 25, 2009 8:23 am

هى صورة تفيدة مش موجودة ليه
ايه ده بجد مقريتش موضوع بالروعة دى
انتوا بوظتوا المنظر خالص
بس بصراحة تسلم ايدك
موضوع بجد متميز واكتر من رائع
تسلم ايدك يا صاحب التميز
بس بردو عاوزة اشوف صورة تفيدة يا بطلنا الهمام
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://www.yahoo.com
الفراشة الزرقاء
Admin
avatar

انثى المزاج : زى الفل
تاريخ التسجيل : 27/03/2008

مُساهمةموضوع: رد: هجووووووووووم علي بنات حواااااء   الجمعة سبتمبر 25, 2009 8:31 am

هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

بصراحة موضوع حلو اوى

بالرغم الصورة البشعة الى فيه

بس فين صحيح صورة تفيدة

_________________


إذا أردت أن تحيا سليمــا من الأذى
وحظك موفور وعرضك صــــــــين
لسانك لأتذكر بـــــة عــــورة امرئ
فكلك عورات وللنـــــــــــاس السن
وعينك إن أبدت أليك مســــــــاوئ
فدغها وقل ياعين للنـــــــاس أعين
وعاشر بمعروف وسامح من اعتدى
وفارق ولكن بالتي هي أحســـــــــــن
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://romantic62.yoo7.com/admin/index.
الببلاوى
مشرف
مشرف
avatar

ذكر العمر : 30
المزاج : عال العال
تاريخ التسجيل : 13/05/2008

مُساهمةموضوع: رد: هجووووووووووم علي بنات حواااااء   السبت سبتمبر 26, 2009 1:16 pm

والله ياجماعه انا مش لاقي صور تفيده
وكمان انا خايف لتكون تفيده مستخبيه هنا في المنتدي
وبعد كده تفجر الموضوع
بس اوعدك اول لما الاقي الصور هنزلهالك

_________________
ليست مشكلتي إن لم يفهم البعض ما اعنيه..
فهذه قناعاتي .. وهذه افكاري .. وهذه كتاباتي بين يديكم
أكتب ما اشعر به .. وأقول ما أنا مؤمن به ..
ليس بالضرورة ما أكتبه يعكس حياتي ..الشخصية
هي في النهاية مجرد رؤيه لأفكاري...!!
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://romantic62.yoo7.com
الطائر الحزين
Admin
avatar

انثى العمر : 37
المزاج : حزين
تاريخ التسجيل : 29/03/2008

مُساهمةموضوع: رد: هجووووووووووم علي بنات حواااااء   السبت سبتمبر 26, 2009 2:12 pm

ههههههههههههههههههههههههههههههههههه

بس موضوع جميل تيسلمايدك

_________________


الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://romantic62.yoo7.com
 
هجووووووووووم علي بنات حواااااء
الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
مًنْتُِِّْدًٍيَآتُِِّْ رومانتك عًٍآلمً لآ سٌِِّكَوٍنْ لهٍَ :: ™« Camp REWITY »™ :: طـاولة النقـَـاش-
انتقل الى: