مًنْتُِِّْدًٍيَآتُِِّْ رومانتك عًٍآلمً لآ سٌِِّكَوٍنْ لهٍَ
حسن حمدي رئيساً للأهلي لفتره جديده  و عبد الفضيل ينضم لقلعة الشياطين الحمر 613623
عزيزي الزائر / عزيزتي الزائرة يرجي التكرم بتسجبل الدخول اذا كنت عضو معنا
او التسجيل ان لم تكن عضو وترغب في الانضمام الي اسرة المنتدي
سنتشرف بتسجيلك
شكرا حسن حمدي رئيساً للأهلي لفتره جديده  و عبد الفضيل ينضم لقلعة الشياطين الحمر 829894
ادارة المنتدي حسن حمدي رئيساً للأهلي لفتره جديده  و عبد الفضيل ينضم لقلعة الشياطين الحمر 103798
حسن حمدي رئيساً للأهلي لفتره جديده  و عبد الفضيل ينضم لقلعة الشياطين الحمر 613623
عزيزي الزائر / عزيزتي الزائرة يرجي التكرم بتسجبل الدخول اذا كنت عضو معنا
او التسجيل ان لم تكن عضو وترغب في الانضمام الي اسرة المنتدي
سنتشرف بتسجيلك
شكرا حسن حمدي رئيساً للأهلي لفتره جديده  و عبد الفضيل ينضم لقلعة الشياطين الحمر 829894
ادارة المنتدي حسن حمدي رئيساً للأهلي لفتره جديده  و عبد الفضيل ينضم لقلعة الشياطين الحمر 103798
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

البوابةالرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

حسن حمدي رئيساً للأهلي لفتره جديده و عبد الفضيل ينضم لقلعة الشياطين الحمر

3 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
اشرف العايدي
الاشراف العام
الاشراف العام
اشرف العايدي

ذكر العمر : 54
المزاج : هادىء الطبع

حسن حمدي رئيساً للأهلي لفتره جديده  و عبد الفضيل ينضم لقلعة الشياطين الحمر Empty
مُساهمةموضوع: حسن حمدي رئيساً للأهلي لفتره جديده و عبد الفضيل ينضم لقلعة الشياطين الحمر   حسن حمدي رئيساً للأهلي لفتره جديده  و عبد الفضيل ينضم لقلعة الشياطين الحمر Icon_minitimeالسبت أغسطس 01, 2009 12:31 am

انتهت انتخابات النادي الأهلي منذ ساعات قليله واسفرت عن فوز الكابتن حسن حمدي بمقعد الرئيس للولايه الثالثه ومعه محمود الخطيب وخالد الدرندلي وخالد مرتجي وهشام سعيد ورانيا علواني ويتنافس كلاً من محمود باجنيد والعامري فاروق على المقعد الأخير
ومن جهه أخرى نجحت لجنة التعاقدات بالأهلي على ضم مدافع الإسماعيلي شريف عبد الفضيل مقابل 5 مليون جنيه وانتقال احمد صديق جناح الأهلي الى الإسماعيلي اي بقيمة اجماليه 7.5 مليون حيث قدر احمد صديق ب 2.5 مليون
وجاء انتقال اللاعب بناءاً على رغبته بعد اصرار الإسماعيلي على إعطائه للزمالك بنفس قيمة عرض الأهلي ولكن رغبة اللاعب حسمت الموقف
اطيب التمنيات لشريف واتوقع ان يكون افضل مساك في مصر العام القادم ويكون خليفه لصخرة دفاع الأهلي والمنتخب وائل جمعه
https://romantic62.yoo7.com/forum.htm
emo&yoyo
مشرفه
مشرفه
emo&yoyo

انثى العمر : 34
المزاج : زى العسل

حسن حمدي رئيساً للأهلي لفتره جديده  و عبد الفضيل ينضم لقلعة الشياطين الحمر Empty
مُساهمةموضوع: رد: حسن حمدي رئيساً للأهلي لفتره جديده و عبد الفضيل ينضم لقلعة الشياطين الحمر   حسن حمدي رئيساً للأهلي لفتره جديده  و عبد الفضيل ينضم لقلعة الشياطين الحمر Icon_minitimeالسبت أغسطس 01, 2009 12:36 am

موضوع حلو
بس انا مش عارفة ولا واحد فيهم
اه اعرف محمود الخطيب بس عشان شفت صورته فى كتاب الانجليزى قبل كده
غير كده ما اسمعش عنه
تسلم ايدك

حسن حمدي رئيساً للأهلي لفتره جديده  و عبد الفضيل ينضم لقلعة الشياطين الحمر 330thanks
http://www.yahoo.com
انا ليك على طوووول
الرقابة العامة
الرقابة العامة
انا ليك على طوووول

ذكر العمر : 37
المزاج : رومانسية واكشن

مُساهمةموضوع: رد: حسن حمدي رئيساً للأهلي لفتره جديده و عبد الفضيل ينضم لقلعة الشياطين الحمر   حسن حمدي رئيساً للأهلي لفتره جديده  و عبد الفضيل ينضم لقلعة الشياطين الحمر Icon_minitimeالسبت أغسطس 01, 2009 12:46 am

بس يا استاذ اشرف الاهلى عاوز مدرب واحد مش عربيه نص نقل شايله لعيبه
كدة مش هينفع
وكمان الواد اللى بي وقفوه جون دة بيعمل ايه غير انه بيمسك فراخ
داتعبااااااااااااااااااان يا قلبى
تقبل مرورى
دنا ليك على طووووووول
http://www.googel.com
اشرف العايدي
الاشراف العام
الاشراف العام
اشرف العايدي

مُساهمةموضوع: رد: حسن حمدي رئيساً للأهلي لفتره جديده و عبد الفضيل ينضم لقلعة الشياطين الحمر   حسن حمدي رئيساً للأهلي لفتره جديده  و عبد الفضيل ينضم لقلعة الشياطين الحمر Icon_minitimeالسبت أغسطس 01, 2009 1:27 am

تسلمي يا ايمو ويسلم مرورك ونورتيني
وعلى فكره يا انا ليك على طول امير عبد الحميد كانوا بيتراهنوا عليه في الناشئين اللي يجيب فيه جول طول الموسم
امير كويس وشوف الحضري اول مالعب كان بيدي الكوره للعبيه الفريق التاني
مشكلة امير الإصابات بس انا شايف انه رجع للياقته بدليل البطوله اللي في المانيا
اصبر عليه طريق 4-4-2 تربك اي حد عشان مطلوب منه انه يلعب ليبرو كمان
طلعلي جول غلطته في ماتش سيلتيك
وحتى في ماتش برشلونه
يمكن التاني اللي من بعيد بس
لكن كل الأهداف انفرادات
عاوزين نصبر عليه
وبعدين امير الحارس رقم 4 في مصر
بعد الحضري الهارب اللي مش ممكن نرجعه وكمان راح الإسماعيلي
وعبد الواحد وعبد المنصف يعني لو مش عاوزين امير نجيب جول اجنبي وهيتمنع الحراس الأجانب
طيب الحل ايه نصبر على احمد عادل او نرجع شريف اكرامي وبرضه عاوز صبر يبأه نصبر على امير وخلاص طالما كلها صبر واللي تعرفه احسن من اللي متعرفوش امير كسبك بطولة افريقيا بدون حارس احتياطي معاه كان لوحده بس
انا معاك في موضوع المدرب بس خلينا نجرب احنا بطولاتنا كتير وادينا شوفنا طارق العشري
تسلم يا هاني ويسلم مرورك
زائر
زائر

مُساهمةموضوع: رد: حسن حمدي رئيساً للأهلي لفتره جديده و عبد الفضيل ينضم لقلعة الشياطين الحمر   حسن حمدي رئيساً للأهلي لفتره جديده  و عبد الفضيل ينضم لقلعة الشياطين الحمر Icon_minitimeالسبت أغسطس 01, 2009 3:04 pm

اخي الغالي والعزيز بدون تعصب او تحيز الاهلي هذا الموسم مطلوب منه فقط ان يكون فريق قوي وده المفروض يفهمه كل اهلاوي بيحب فريقه لان الاهلي الان في فترى اعداد ويلعب بطريقة جديدة لم يتدرب عليها من قبل وايضا اغلب الاعبين بالفرييق لم يلعبوا مع بعض الا مباريات قليلة ام عن موضوع شريف عبدالفضيل انا بشوف ان شريف اخد اكتر من حجمة في هذه الصفقة هو لعب كويس جدا بس كتير اقوي المبلغ المطلوب وكتير قوي الضجة الي حصلت ولكن كل ده جه في صالح اثنين وليس ثلاثة والاثنين هم شريف عبدالفضيل والنادي الاسماعيلي لان الاسماعيلي دخل في الخزينة 7.5 مليون جنية وكمان للاعب ببلاش خد بالك من الكلمة دي ببلاش وليس ب 2.5 مليون وايضا سوف يقام مبارة تكريم للاعب محمد صلاح ابوجريشة بالاسماعيليه ويكون العائد المادي للنادي الاسماعيلي يعني حوالي 2.5 ميلون جنية للنادي يعني الاسماعيلي كسب 10 مليون جنية ولاعب ببلاش الف مبروووك للاسماعيلي والاهلي ايضا هذه الصفقة اسف علي الاطالة واريد منك اخي الغالي اشرف ان تنظر للموضوع بدون تعصب شكرا لك ونتقابل في صفقات مقبله
اشرف العايدي
الاشراف العام
الاشراف العام
اشرف العايدي

مُساهمةموضوع: رد: حسن حمدي رئيساً للأهلي لفتره جديده و عبد الفضيل ينضم لقلعة الشياطين الحمر   حسن حمدي رئيساً للأهلي لفتره جديده  و عبد الفضيل ينضم لقلعة الشياطين الحمر Icon_minitimeالسبت أغسطس 01, 2009 3:30 pm

عادي يا جميل بس حتة احمد صديق ببلاش او ب 2.5 مليون كلها اجتهادات زي موضوع اكوتي مانساه قالوا 11 مليون وسيد متولي بنفسه جه قال 3 مليون وعمل خناقه والمذيع يقول خلاص يا حاج يقول لأ مش خلاص ده كده بيطلعونا حراميه يعني حطينا الباقي في جيبنا
فالسعر الحقيقي موجود في العقد بس
وبيني وبينك مفيش مدافع في مصر يستاهل المبلغ ده
وانا معاك ان الأهلى السنه دي صعب جداً انه ياخد الدوري
بس للأسف هينافس عشان مفيش فرق كوره في مصر
الزمالك لاعبين كويسين وجهاز فني واداري عالي بس مفيش روح
الإسماعيلي عدد لاعبيه لا يكفوا للفوز ببطوله طويله
ونفس الشيء لبتروجيت
انبي والحدود معندهومش طموح البطوله
وهما دول ال 6 فرق اللي في القمه
تسلم يا ايمن ويسلم مرورك
وانا بحب مداخلاتك اوي لإنك فاهم كوره كويس
والنقاش معاك مفيد اوي انت واللواء والشاعر وشكل انا ليك على طول برضه
متزعلوش يا جنس يا لطيف انا باتكلم عن آرائهم في الكوره مش عامة

حسن حمدي رئيساً للأهلي لفتره جديده و عبد الفضيل ينضم لقلعة الشياطين الحمر
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» لتثبيت البودره المائيه لفتره اطول
» ما احلى ان ينضم الينا عضوة جديدة ذات الرقة والاحساس الجميل سوها
» طرق جديده للف طرح المحجبات
» حركه جديده شخصيتك في اخر رقم بجوالك !!!
» احذروا وسيله جديده لنشر مرض الإيدز‎