مًنْتُِِّْدًٍيَآتُِِّْ رومانتك عًٍآلمً لآ سٌِِّكَوٍنْ لهٍَ
بدون خجل هل تفعلينها لوطلبها منك ليلة الدخله؟؟؟!!!! وانت  لو كنت عريس توافقق 613623
عزيزي الزائر / عزيزتي الزائرة يرجي التكرم بتسجبل الدخول اذا كنت عضو معنا
او التسجيل ان لم تكن عضو وترغب في الانضمام الي اسرة المنتدي
سنتشرف بتسجيلك
شكرا بدون خجل هل تفعلينها لوطلبها منك ليلة الدخله؟؟؟!!!! وانت  لو كنت عريس توافقق 829894
ادارة المنتدي بدون خجل هل تفعلينها لوطلبها منك ليلة الدخله؟؟؟!!!! وانت  لو كنت عريس توافقق 103798
بدون خجل هل تفعلينها لوطلبها منك ليلة الدخله؟؟؟!!!! وانت  لو كنت عريس توافقق 613623
عزيزي الزائر / عزيزتي الزائرة يرجي التكرم بتسجبل الدخول اذا كنت عضو معنا
او التسجيل ان لم تكن عضو وترغب في الانضمام الي اسرة المنتدي
سنتشرف بتسجيلك
شكرا بدون خجل هل تفعلينها لوطلبها منك ليلة الدخله؟؟؟!!!! وانت  لو كنت عريس توافقق 829894
ادارة المنتدي بدون خجل هل تفعلينها لوطلبها منك ليلة الدخله؟؟؟!!!! وانت  لو كنت عريس توافقق 103798
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

البوابةالرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

بدون خجل هل تفعلينها لوطلبها منك ليلة الدخله؟؟؟!!!! وانت لو كنت عريس توافقق

5 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
حزن السنين
Admin
حزن السنين

انثى المزاج : احمد الله على كل حال

بدون خجل هل تفعلينها لوطلبها منك ليلة الدخله؟؟؟!!!! وانت  لو كنت عريس توافقق Empty
مُساهمةموضوع: بدون خجل هل تفعلينها لوطلبها منك ليلة الدخله؟؟؟!!!! وانت لو كنت عريس توافقق   بدون خجل هل تفعلينها لوطلبها منك ليلة الدخله؟؟؟!!!! وانت  لو كنت عريس توافقق Icon_minitimeالإثنين أكتوبر 18, 2010 8:16 am

بدون خجل هل تفعلينها لوطلبها منك ليلة الدخله؟؟؟!!!! ؤؤؤؤؤؤؤؤؤ
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

قصة قرأتها وأعجبتني كثيرا وحبيت تشاركوني بقرائتها

قصة يقال أنها واقعية حصلت في ليلة الدخله

وحبيت أعرف ردود اعضاءنا على مافعله هذا الرجل بعروسه

بدووون خجل هل تفعلينها لوطلبها منك ليلة الدخله؟؟؟!!!

وانت هل توافق
ويكون عندك استعداد تواجه رد الفعل

سواء بالقبول او الرفض او الضرب هههههههه

بدون خجل هل تفعلينها لوطلبها منك ليلة الدخله؟؟؟!!!! وانت  لو كنت عريس توافقق 1230261222

اليكم القصه ..

شاب تقدم لفتاة وتمت الموافقة على الخطبة ومن ثم الزواج
المهم اللي صار ليلة الدخلة بعد مادخل صاحبنا شقته مع زوجته وإلا بجواله يدق (يرن)ويقوم أخونا يرد على الجوال ويدور الحوار التالي :

الزوج : الووووو
المتصل : السلام عليك، كيف حالك يا (فلان) و ألف ألف مبروك
الزوج : وعليكم السلام وينكم يا انذال ماحضرتوا الحفل يا تعبانين
المتصل : والله تعطلت علينا السياره في الخط وحنا جايين عندكم ووصلنا وسألنا عنك قالوا انك روحت مع العروسه والحين إحنا راجعين الديره
((طبعاً الديرة تبعد حوالي 300 كم))
الزوج : المهم تعشيتوا
المتصل : لا والله
الزوج : كم عددكم ؟
المتصل : عشرة
الزوج : اقولك (حرام وطلاق عشاكم الليلة عندي) قل تم
المتصل : يا ابن الحلال مايصير انت عريس جد و.. و..
المهم مافيه فايده الزوج مصر الا يتعشون عنده
الزوج : يالله انا انتظركم مع السلامه
وقفل الخط
الزوجه المسكينه ما هي مصدقه اللي سواه زوجها ليلة الدخلة ثم قال يافلانه انا رايح السوق وراجع
((على بالها يبي يجيب عشاء جاهز))
بعد ربع ساعه رجع الزوج ومعه اغراض العشاء
قالت الزوجه وش هذا
قال الله يسلمك قومي سوي العشاء لزملائي في العمل جايين من بعيد ولا تعشوا
،،،وفي أثناء الحوار،،، وإن الباب يدق
قال هم وصلوا يالله همه يا مرأه وراح يستقبلهم

المهم المسكينه في المطبخ تقطع البصل والطماطم بفستان الزفاف وعيونها تدمع وتقول في نفسها ( بكره بأرجع عند اهلي من الفجر واطلب الطلاق) المسكينه سوت العشاء وتعشوا وراحوا لديرتهم المسكينه متضايقه

والمفاجأة ... ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

/

\

/

\

/
\
/
\

\
/

\

/
\
/
\
/
\

يدخل زوجها عليها ويعطي لها (50000) خمسين ألف ريال قال هذا حقك قالت وشوا حقه قال الرهان اللي بيني وبين زملائي العشرة على كل واحد
(5000) بأنك تطبخين ليلة الدخلة وش يكون ردة فعلك موافقه والا .. لا وانتي من كسب الرهان وتمت ليلتهم على خير وصاروا اسعد زوجين

منقووووووووووووووووووووووووووووووول

بصراحة لما قرأتها مت من الضحك بس والله العروسة طلعت بنت ناس فعلا والله سترها معها

هنا نتحدث عن من هو الشديد بالسرعة أم من يتملك نفسه ساعة الغضب

حاولت أضبط لغة القصه على قد ماقدرت
يارب تكون عجبتكم وفي انتظار ردودكم
وتقولوا لي إيه رأيكم......
https://romantic62.yoo7.com/profile.forum?mode=register&a
اللواء
نائب مدير
نائب مدير
اللواء

ذكر العمر : 36
المزاج : رومانسى

بدون خجل هل تفعلينها لوطلبها منك ليلة الدخله؟؟؟!!!! وانت  لو كنت عريس توافقق Empty
مُساهمةموضوع: رد: بدون خجل هل تفعلينها لوطلبها منك ليلة الدخله؟؟؟!!!! وانت لو كنت عريس توافقق   بدون خجل هل تفعلينها لوطلبها منك ليلة الدخله؟؟؟!!!! وانت  لو كنت عريس توافقق Icon_minitimeالإثنين أكتوبر 18, 2010 11:50 am

هههههههههههههههههه
بجد شى غير متوقع
انا عن نفسى مش هكون مشغل التليفون بتاعى
ههههههههههههههههه
وبرضة عمرى ماهضيع على نفسى وعلى عروستى فرحة هذا اليوم
عشان رهان اوفلوس
ولو الناس جاءت وعايزة تتعشاء تاكل عندنا بس
فى بيت ابوية لانى هتجوز فى البيت
يعنى الناس اللى تجى على عينى وراسى
بس بعيد عنى
ههههههههههههههههههههههههههه
ام الزوجة تصرفت بحكمة ولكن ليست كل الحكمة
لانها كانت تنوى الرحيل
والمال هو اللى خلاها تتنازل عن قرارها
ودا ممكن نسمية حبا فى المال ليس حبنا فى ارضاء زوجها
شكـــــــــــــــــــــــرا
ليكى يابيدو
بجد ليكى شوية لمسات بتخلى الكل يلاحظها ويحس بيها
واكيد انتى اللى عاملة تغير فى شكل المنتدى من امبارح
تسلم ايديك اختى الغالية
وبجد شكل المنتدى تحفة
شكــــــــــــــــــــــــرا
http://www.reyada.com
حزن السنين
Admin
حزن السنين

مُساهمةموضوع: رد: بدون خجل هل تفعلينها لوطلبها منك ليلة الدخله؟؟؟!!!! وانت لو كنت عريس توافقق   بدون خجل هل تفعلينها لوطلبها منك ليلة الدخله؟؟؟!!!! وانت  لو كنت عريس توافقق Icon_minitimeالإثنين أكتوبر 18, 2010 12:13 pm

برافو يا لوا برافو اجابتك كلها حلوة ولبقة

اه انا اللى بغير فى المنتدى بدون خجل هل تفعلينها لوطلبها منك ليلة الدخله؟؟؟!!!! وانت  لو كنت عريس توافقق 651574

ايه رايك باين عليك مبسوط منى بدون خجل هل تفعلينها لوطلبها منك ليلة الدخله؟؟؟!!!! وانت  لو كنت عريس توافقق 651574

تسلم يا غالى انا بحاول اجدد على ادى بقا

ربنا يكرمك يارب وتجبلنا اومباشى صغير

بس انا لو مكان العروسة يعنى هنفرس وهتق طبعا ومش هبقى عارفة اتصرف ازاى وبما انى لسه عروسة بيكون فى خجل وحياء انى ارفض طلب العريس يعنى لو مش مكسوفة كنت حخنقه بدون خجل هل تفعلينها لوطلبها منك ليلة الدخله؟؟؟!!!! وانت  لو كنت عريس توافقق 657979 وكنت عملت حاجات كتير

لاكن الفلوس طبعا ليها رونق وبتهدى الاعصاب ودا مبلغ كبير وبعد ما يمشو العروسة بتكون للعريس والجرى بردو للمتاعيس

ويبقى احلى فرح لاكن لى ملحوظة لو الفلوس دى هدية ماشى اما رهان فلا اقبل لان الرهان حرام بدون خجل هل تفعلينها لوطلبها منك ليلة الدخله؟؟؟!!!! وانت  لو كنت عريس توافقق 852979 بدون خجل هل تفعلينها لوطلبها منك ليلة الدخله؟؟؟!!!! وانت  لو كنت عريس توافقق 852979 بدون خجل هل تفعلينها لوطلبها منك ليلة الدخله؟؟؟!!!! وانت  لو كنت عريس توافقق 852979 بدون خجل هل تفعلينها لوطلبها منك ليلة الدخله؟؟؟!!!! وانت  لو كنت عريس توافقق 852979
الباحث عن الحب المستحيل
نائب مدير
نائب مدير
الباحث عن الحب المستحيل

ذكر العمر : 41
المزاج : زفت

مُساهمةموضوع: رد: بدون خجل هل تفعلينها لوطلبها منك ليلة الدخله؟؟؟!!!! وانت لو كنت عريس توافقق   بدون خجل هل تفعلينها لوطلبها منك ليلة الدخله؟؟؟!!!! وانت  لو كنت عريس توافقق Icon_minitimeالثلاثاء أكتوبر 19, 2010 1:05 am

تسلم ايدكى يا بيدو موضوع جميل والصورة اللى فيه العروسه بتضرب جوزها بالشلوط جميله جدا تفطس من الضحك

اما عن رائيي فاولا مينفعش ان واحد يتراهن مع اصحابه على حاجة تخص مراته او حياته الزوجية
اما لو جيه ليا اصحابى بالشكل ده فانا مع اللوا اكرام الضيف واجب ياكلوا وينبسطوا فى بيت الحاج ويباتوا كمان وده واجب عليا والا مكنش شرقاوي

اما عن موقف الزوجة فالله ورسوله امر بطاعه الزوجة للزوج الا فيما حرم الله واعتقد ان ده مش مما حرمه الله فهى اصابت الفعل لما عملت الاكل ليهم ولكن لم تصب التفكير لما فكرت بانها ترجع لبيت اهلها

اما لو ان مكان الزوج ده هاخد اصحابى وانزل اعزمهم بره واسهر معاهم كمان للصبح silent silent bounce
https://romantic62.yoo7.com
حزن السنين
Admin
حزن السنين

مُساهمةموضوع: رد: بدون خجل هل تفعلينها لوطلبها منك ليلة الدخله؟؟؟!!!! وانت لو كنت عريس توافقق   بدون خجل هل تفعلينها لوطلبها منك ليلة الدخله؟؟؟!!!! وانت  لو كنت عريس توافقق Icon_minitimeالثلاثاء أكتوبر 19, 2010 7:56 am

اصبت الاجابة الصحيحة

برافو عليك 10 على 10 انت واللوااااااء

لاكن للصبح دى اللى تروح فيها ورا الشمس يا باحث

شكرا لكم
د خالد
الرقابة العامة
الرقابة العامة

ذكر العمر : 62
المزاج : متنرفز عادة

مُساهمةموضوع: رد: بدون خجل هل تفعلينها لوطلبها منك ليلة الدخله؟؟؟!!!! وانت لو كنت عريس توافقق   بدون خجل هل تفعلينها لوطلبها منك ليلة الدخله؟؟؟!!!! وانت  لو كنت عريس توافقق Icon_minitimeالثلاثاء أكتوبر 19, 2010 9:17 pm

هو بصراحة مفيش حد حيعمل كدة
ودي كلها قصة خيالية
وإيه إلي يضمن لأصحابه بقى إنه مقلش لمراته على كل حاجة قبل ما ييجو
وإن الأكل ده هيا إلي عملاة ولا موجود ومترتب من قبل كدة
وهو بنات الأيام دي بتعرف تطبخ أصلا
دول مع احترامي بيقعدو يدربو فينا شوية سنة ولا سنتين لغاية ما يظبطو الأكل
ههههههههههه
حاجات كتير
بس خيال مسلي قوي
شكرا لك يا بيدوووو
على كل حال جوزيني تاني انت وحتشوفي حعمل إيه
ليكي عليا نتراهن من دلوقت لو جوزتيني أخصرلك الرهان
هههههههههههه
http://aposolayman@yahoo.com
حزن السنين
Admin
حزن السنين

مُساهمةموضوع: رد: بدون خجل هل تفعلينها لوطلبها منك ليلة الدخله؟؟؟!!!! وانت لو كنت عريس توافقق   بدون خجل هل تفعلينها لوطلبها منك ليلة الدخله؟؟؟!!!! وانت  لو كنت عريس توافقق Icon_minitimeالأربعاء أكتوبر 20, 2010 7:42 am

لا معلش بقا انا استازة مطبخ الجيل الصاعد اللى بعدى ممكن

هههههههههههههههههههه

لا وعلى ايه ربنا يخلى ام عبد الرحمن

تتسلم اخى العزيز

الطائر الحزين
Admin
الطائر الحزين

انثى العمر : 43
المزاج : حزين

مُساهمةموضوع: رد: بدون خجل هل تفعلينها لوطلبها منك ليلة الدخله؟؟؟!!!! وانت لو كنت عريس توافقق   بدون خجل هل تفعلينها لوطلبها منك ليلة الدخله؟؟؟!!!! وانت  لو كنت عريس توافقق Icon_minitimeالخميس أكتوبر 21, 2010 6:56 pm

ههههههههههههههه حلوه بس طلعت بالخير هي الكسبانه يعطيك العافيه لك مني تقييم على موضوعك المميز

https://romantic62.yoo7.com
حزن السنين
Admin
حزن السنين

مُساهمةموضوع: رد: بدون خجل هل تفعلينها لوطلبها منك ليلة الدخله؟؟؟!!!! وانت لو كنت عريس توافقق   بدون خجل هل تفعلينها لوطلبها منك ليلة الدخله؟؟؟!!!! وانت  لو كنت عريس توافقق Icon_minitimeالجمعة أكتوبر 22, 2010 1:43 pm

نورتينى يا غالية

بدون خجل هل تفعلينها لوطلبها منك ليلة الدخله؟؟؟!!!! وانت لو كنت عريس توافقق
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» حوار بين زوجين ليله الدخله
» عريس وجد زوجته حامل لليلة الزفاف فماذا فعل ؟؟
» عريس معصب وشوفوا شنو كاتب بكروت الدعوه
» ازاي تطفشي عريس انتي مش عوزاه واهلك عوزينه
» ليلة الزفاف